Kärlek på nätet? Kör på!

Allting började på nätet, där jag kom i kontakt med en kille. Egentligen så skrev jag med några killar för skojs skull men när denna killen skrev till mig förändrades allt. 
 
Alltså började denna killen, vi kan kalla honom för X att skriva till mig. Precis som andra frågar, svarade jag direkt med en hel roman. När jag väl hade skickat denna typ av roman ångrade jag hela mitt liv. Varför svarade jag inte enbart på hans fråga? 
 
Dagar och veckor gick och vi hade varit i kontakt varje dag. Vi skrev till varandra varje dag. Under alla dessa dagar frågade X om vi kunde prata i telefon. Jag hittade alltid på ursäkter med tanke på att jag är väldigt blyg som person. Men en dag så lovade jag honom. Vi väntade tills alla sov och han ringde mig. Han pratade och  jag var för det mesta tyst och skrattade. 
 
Sedan hade några dagar gått förbi sakta men säkert och det var dags för videosamtal vilket jag inte allst var redo för. Men efter många telefonsamtal började jag bli kär, så varför inte ta detta steget också? Vi började skypa och det börja bli en vana. 
 
Sommaren kom och jag åkte ner till hemlandet för att träffa X. Kan inget mer än säga att X var så underbar. Vår första dag tillsammans var runt ett hörn vid en pizzeria i Balkanområdet. Det var den mest finaste dagen i mitt liv. Jag pussade och kramade om X, vi pratade, vi skrattade och hade allmänt roligt tillsammans. 
 
Dagen kom när jag skulle åka hem. Det var den mest hemska dagen i både X's och mitt liv. Båda grät. Distansen väntade på oss. 
 
Vi klarade av flera månader utan varandra och sedan kom X för att hälsa på här hemma. Det var verkligen skönt med tanke på att jag saknade honom såååå mycket. Han är det finaste jag vet. 
 
Ytterligare ett år hade gått och under sommaren åkte jag till honom där jag var i en hel månad. En hel månad med den finaste killen. Det fanns inget bättre! Men.. självklart kom dagen då jag var tvungen  att återvända hem då skola och allt annat väntade här hemma. 
 
Efter många tårar och saknaden av min finaste kom X äntligen hit. Vi förlovade oss. FÖRLOVADE! Finns inget finare än det. Det enda jobbiga är att distansen är störande. Förhoppningsvis är den snart över och jag har min älskling vid min sida. 
 
 

Kommentera här: